Ville kuuntelee tarkkaan asiakkaitaan
Ville Lehto on työskennellyt LST Servicen toimitusjohtajana vuodesta 2019.
– LST on työpaikkana ja yrityksenä ihan loistavalta. Yritys on avoin kehitykselle, uudistumiselle ja uusien palvelujen rakentamiselle. Tuntuu hienolta olla mukana, Lehto sanoo.
Lehdon monipuolinen ura alkoi ABB:lla kunnossapitoasentajana, ja työ on vienyt häntä sairaaloihin, ydinvoimalaan ja risteilyaluksille. LST:lle hän siirtyi SataServiceltä, jossa toimi Turun alueen aluehuoltopäällikkönä.
LST Servicen toiminnan kehittämiseen Lehdolla on runsaasti suunnitelmia, joiden keskiössä ovat asiakkaat ja asiakaspalvelun parantaminen.
– Haluaisin entisestään lähentää myynnin ja huollon välistä yhteistyötä ja kaataa raja-aitoja näiden väliltä. Haluan välittää asiakkaidemme suuntaan viestiä yhdestä LST Groupista, joka kykenee tarjoamaan kaikki asiakkaidemme tarvitsemat palvelut. Uskon, että saamme yhdessä aikaan huikeita tuloksia.
Asiakaslähtöisyys on avainasemassa
LST Service palvelee asiakkaita toimialasta ja yrityksen koosta riippumatta.
– Kaikki asiakkaat ovat meille tärkeitä, onpa sitten kyse moottorin kääminnästä, jakelumuuntajan huollosta, kiinteistön lämpökuvauksesta tai hinaajan potkurin moottorista. Meiltä löytyy apu kaikkeen, Lehto muistuttaa.
– Olemme täällä asiakkaitamme varten ja pyrimme aidosti auttamaan heitä heidän ongelmissaan. Jos tarvitaan kunnossapitoon lisää resursseja, järjestämme ne asiakkaan puolesta. Jos asiakkaalla on tarvetta uusille palveluille, kehitämme ne hänelle.
Lehto kehottaa asiakkaita ja yhteistyökumppaneita ottamaan rohkeasti yhteyttä, jos mieleen tulee ehdotuksia tai kysymyksiä.
– Olen avoin kaikelle uudelle ja kuuntelen mielelläni, miten voisimme auttaa asiakkaitamme mahdollisimman hyvin.
Uusissa tuotteissa on älyä
LST lanseerasi maaliskuussa 2019 Uusi Teollisuus -messuilla langattoman, pyörivien koneiden ja moottorien kunnonvalvontajärjestelmän, LST Etävalvonnan. Se on hyvä esimerkki tuotteista, joiden tuotekehitykseen Lehto haluaa panostaa.
– Erilaiset älykkäät kunnonvalvontajärjestelmät tekevät tuloaan perinteisen aikaan sidotun kunnossapidon rinnalle. Uskon, että vastaavanlaiset älykkäät palvelut tulevat teollisuudessa lisääntymään, sillä palveluilla voidaan kohdistaa huolto suunnitellusti oikeaan aikaan ja oikeaan paikkaan, Lehto kertoo.
LST Groupin laaja tuote- ja palveluvalikoima on asiakkaan etu.
– Pystymme konsernina palvelemaan asiakkaitamme kaikilla rintamilla koko laitteiston elinkaaren ajan aina uudisasennuksesta alkaen. Tuotteen elinkaaren päätyttyä pystymme taas toimittamaan asiakkaalle uudet korvaavat tuotteet, huolehtimaan niiden asennuksista sekä oikea-aikaisista huolloista.
Motocrossia ja sähkötarkastuksia
Vapaa-ajalla Lehdon vauhtia pitävät yllä 6- ja 11-vuotiaat pojat, joiden kanssa hän harrastaa motocrossia ja käy yhdessä kuntosalilla. Aikaa riittää myös sivutoimiseen yritykseen, jonka puitteissa Lehto tekee sähkötarkastuksia sekä sähköpalontutkintaa.